Babia Góra 10.03.2018

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wycieczki zorganizowanej wspólnie przez PTTK oddziały Krosno i Jasło. Wycieczka pt. „Baby na Babią” odbywa się corocznie i za każdym razem jest ciekawa. Dzięki charakterystyce góry, która jest zwana „Królową Niepogód” zapewnia za każdym razem niesamowite przeżycia. I tak tym razem mieliśmy piękne słońce z cudowną widocznością i przyjemną temperaturą, mgłę bądź chmurę która co chwilę się rozwiewała, na szczycie  kiepska widoczność później wiatr i zimno. Na koniec uczestnicy wycieczki mogli sobie miło pozjeżdżać ze szczytu na czterech literach zamiast żmudnie schodzić. W schronisku na Markowych Szczawinach można było się wysuszyć i posilić pysznym ciastkiem a następnie wróciliśmy Płajem na Przełęcz Krowiarki gdzie wszyscy wspólnie piekliśmy kiełbaski na grillu. Najmilej i zapewne najdłużej z całej wycieczki będą wspominane właśnie zjazdy. Dwa z takich zjazdów można obejrzeć na krótkich filmach.

no images were found

Kozie Żebro Zdobywamy Koronę Beskidu Niskiego 18.02.2018

W dniu 18.02.2018 r. odbyła się wycieczka  pod hasłem Zdobywamy Koronę Beskidu Niskiego na Kozie Żebro 847 m n.p.m. Był to kolejny już wyjazd pod tym hasłem. Uczestnicy wyruszyli z Hańczowej by po czerwonym szlaku GSB wspiąć się na Kozie Żebro a następnie zejść do Wysowej. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji a Panu Adamowi Wiśniowskiemu dziękujemy za udostępnienie zdjęć.

Turystyczna Droga Krzyżowa Liwocz 17.02.2018

Jak co roku Oddział PTTK Jasło i duszpasterstwo turystów zorganizowało Turystyczną Drogę Krzyżową. W dniu 17.02.2018r. wybraliśmy się na Liwocz. Droga krzyżowa rozpoczęła się Mszą Świętą w kościele św. Stanisława w Jaśle. Naszą drogę zaczęliśmy w Ujeździe i dalej żółtym szlakiem wspięliśmy się na Liwocz rozważając stacje drogi krzyżowej. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji. Dziękujemy autorowi za udostępnienie zdjęć.